Add meg a MODE-ját!

Lidl vs. fast fashion üzletek

- Nem is gondolnád milyen minőséget árul a német áruházlánc -

2017. május 08. - Norii

lidl_logo.png
Biztosan Te is találkoztál már a heti akciós Lidl újságokban ruhaneműkkel. Hát, eleinte nagyon szkeptikus voltam, de a boltban mindig megvizslattam a non-food részt is. Aztán elérkezett az idő, hogy új sport cuccokat szerettem volna venni. A szórólapban megkapta  a szemem egy nadrág, majd egy tök jól kinéző sportmelltartó is. Ami még inkább tetszett az az, hogy mennyibe kerülnek. Már csak a minőséget kellett ellenőrizni, mégpedig személyesen. A reggeli 7 órás nyitásra már odaérkeztem, és tolongó emberek között (igen, nagy részük a ruhák miatt jött :D) bevetettem magam a boltba. Így, hogy időben érkeztem, találtam is megfelelő méretet és meglepően jónak találtam az árut. Úgy elhordják az adott dolgokat, hogy aznap délutánra, legtöbbször csak hűlt helyük van már. 
Erről is szeretne szólni ez a rövid poszt. A minőségről, az ár- érték arányáról, meg, hogy legyünk kicsit nyitottabbak a vásárlással kapcsolatban.


A fent említett sztori óta, becsúszott már pár cucc, pizsama, ilyesmik. Meg kell mondjam, pozitív csalódás. Mindezek mellett említsük meg, hogy Anya nadrágot vett innen, na az annyira nem bírta a strapát. Szóval mondjuk úgy nem minden extra jó, de igenis találni kifejezetten jó minőségű árut, jó árért. Itt jönnek a fast fashion üzletek. Vannak ott is jó és rossz tapasztalataim. Példának okáért a Glamour napok alkalmával vásárolt H&M ruhám mellrésznél már szépen ki is bolyhosodott a bőrkabáttól...pár használat után. De, úgy elég szépen. Hát rettenetesen örültem neki, mit ne mondjak. (Update: azóta 4 helyen meghúzódott a szál, így apró kis lyukak is lettek a ruhán. Rettentően silány az anyag. Esküszöm nem bokorban hemperegtem benne és attól lett ilyen :D.)

Alábbiakban összeszedtem néhány pontban a Lidl ruházati részének és a fast fashion üzleteknek az összehasonlítását. Miért is ne vásárolnál a Lidlből?

- A Lidlben megfelelő az ár- érték arány. Adott árut akár fele áron vásárolhatsz meg, ráadásul minimum, ha nem jobb minőségben. Saját tapasztalatom például egy cicanadrággal van. Némely alapdarab beszerzéshez megfelelő lehet.

- Sportruházatban is igen erősek. Annyi, hogy nem kell megfizetnem a rajtalévő logót, feliratot stb. Ha sportolok, persze divatos, jól kinéző cuccban akarom csinálni, de a lényeg, hogy mi munkát végzek el abban az időben. És ezen nem az fog segíteni, ha egy Nike vagy Adidas felső/ nadrág van rajtam.

- Biztos találkoztál már azzal, amikor a pólók a varrásnál megcsavarodnak. Tudod, mikor a varrás már nem szépen, egyenesen halad végig a póló oldalán, hanem mintha megcsavartad volna a derekadon. Na, a legtöbb fast fashion felsőnél nálam ez történik. Tisztelet a kivételnek, nem általánosítok! Viszont a Lidlből vásárolt ruhadarabbal nálam még nem történt ilyen. Még ha hosszú ideje használom is, tartja magát. Tehát hosszú távra minőségi terméket kapsz a pénzedért.

- Mindig figyelem az anyagösszetételt vásárlásnál. Jó, oké, első szempont mindig az, hogy tetszik-e az a ruha.
De a második lépés, hogy "belemászok" és megvizsgálom a belső értékeit.
Sok esetben (jelzem az én általam vásárolt ruhadaraboknál) a Lidlben pamut vagy magas pamuttartalmú dolgokat vettem. Azért manapság ez ritkább dolog. Pláne, hogyha egész jó áron juthatsz hozzá. 

- Amiről nem tudok nagyon nyilatkozni az a cipő, na azt még nem vettem ott. Mondjuk szeretem magam ahhoz az elvhez tartani, hogy cipőre költsük a legtöbbet. Nagyon nem mindegy egészségügyi szempontból sem, hogy mi van a lábadon, akár egész nap.

Kíváncsi vagyok, Neked van tapasztalatod Lidlben vett ruhákkal?  Írd meg! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://addmegamodejat.blog.hu/api/trackback/id/tr9012479259

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása