Add meg a MODE-ját!

G l'amour - shopping szerelem

Haul 2017 tavasz

2017. április 12. - Norii

 

A Glamour napok végeztével szeretném megmutatni miket is sikerült vennem.


Listával indultunk neki a hadjáratnak még szerdán, a Rossmannban. Nem sok dolgot szerettem volna innen, de úgy gondoltam, az lesz a legjobb, ha a 0. napon már le is tudom. Igazából itt egy kupont használtam csak fel, a bármilyen dekorkozmetikai termékre vonatkozó 25%-os kedvezményt.
Egy előző posztban már említettem hogy szeretnék egy metálos, fémes körömlakkot. Végül az Essence Out of Space Stories lakkjaiból választottam a 02-es számút. Az alapszín egy ezüstüs lila szín, a napfényben pedig megjelenik benne a zöld. Nagyon imádom, két rétegben csodálatosan fed, és ami még jobb nagyon tartós (alaplakkal, fedőlakk nélkül). Ma egy hete hogy a körmeimen van és ma fogom még csak újra festeni.
Vettem még egy alaplakkot, szintén Essence. Erről túl sokat nem is szeretnék írni. Épp elfogyóban volt, a sötétebb színű lakkok alá pedig nagyon szükséges, hogy ne színezzék be a körmeim ( azért így is sikerül néha...).
Mindenképpen újravettem volna az Essence Keep it perfect! sminkfixálóját is. Körülbelül 3 hónapig elég és az alapozóra fújva annyira természetes hatást ad, mintha nem is lenne semmi az ember arcán. Nem tudnám nem imádni. Arról nem igen tudnék nyilatkozni, hogy mennyire fixál. Nekem púderrel sem "mászkál" nagyon az alapozóm, viszont ezzel  a termékkel olyan finisht érek el, ami nagyon-nagyon szép.

 nevtelenr5t.png

tzt.png

 Essence Out of Space Stories 02-es árnyalat

 

Csütörtökön jött a második felvonás. A H&M-ben kezdtünk, ahol nagy nehezen sikerült megtalálni ezt a pólóruhát. Sajnos csak fekete volt, pedig a világosszürkét szerettem volna. De végül megvettem, mert jól állt és nagyon kihasználható darab lesz a ruhatáramban. 

screenshot_2017-03-18-15-23-52.png

hm.com


...és hát megláttam ezt a hajgumi csomagot. Vannak ilyen hajgumijaim, de a színei annyira szépek, hogy nem tervezetten becsúszott.

h_jkh.png

 

Majd jött a cipő kérdés. A Deichmannban próbált cipők vagy nem álltak elég jól, vagy kényelemben volt probléma velük, illetve méretben nem volt megfelelő. Azonban átléptünk a CCC-be ahol találtam egy sneaker fazonú, kígyőbőr mintás, ezüst csillogású cipellőt. Végül ő lett a befutó, és bár Glamour kupon nem szólt ide, törzsvásárlói kártyával 20% kedvezmény járt rá.


tzz.png

 

A Müllerben a kihagyhatatlan kedvencek kerültek a kosárba. Itt a vásárlás végösszegi 20%-os kupont és az 1db Syoss termékre beváltható kupont használtam fel.
A Batiste szárazsampon az ami a legjobban bevált, pedig sok instant hajmosót próbáltam már. Megszámlálhatatlan alkalommal segített már kilátástalan helyzetből, vállalható frizurát készíteni, szóval rá ismét szükségem volt.

t4g.png
A Garnier fátyolmaszkok heti rendszerességgel kerülnek az arcomra. Már-már ott tartok, hogy nélkülük nem élet az élet. Próbáltam koreai verziójukat, azok olcsóbb, illetve drágább változatait is, de jelenleg a bőrömmel ez  a fajta a legkompatibilisebb.

f43r.png


Testápolót is venni szerettem volna, ez a saját márkás termék egy gyors és impulzív döntés volt. Eddig úgy néz ki jól döntöttem. Állaga kellemes, nem túl híg, de nem is túl tömör, gyorsan beszívódik, jól hidratál és az illata isteni.

tt.png


Ahh, a Mülleres szálas teák, imádom őket. A reggelente fogyasztott zöld teám fogyóban, így gondoltam megveszem most az utódját, méghozzá új mangó- citrus ízben, amiben búzavirág és rózsaszirmok kukucskálnak. Rettentően finom, mindig várom a reggeleket, hogy végre újra ihassam. Ha tehetitek próbáljátok ki valamelyik teájukat, 795 Ft és 100-200g közötti kiszerelésben kaphatóak!

 z6uz.png


Szintén, a hamarosan elfogyó termékek között volt a Labello Lip Butter szájápolóm is. Ugyanúgy, mint eddig mindig az áfonyásra esett a választásom. Imádom az illatát, elég jól hidratál és nagyon sokáig elég. Igazából csak a kiszerelése zavaró higiéniai szempontok miatt.

20170412_144055.jpg
Végül pedig egy Syoss sampon. 25%-os kupon volt rá, ahogy említettem, de összevonható volt a végösszegi 20%-kal, így 45%-kal olcsóbban sikerült hozzájutnom. 


5rt54_1.png


Itt még nincs vége! Igaz már kuponok nélkül, de vettem még egy Anaconda szemkörnyékápolót és néhány csokit. Az Anaconda egy magyar márka és kemény 490 Ft-ért vettem, immár másodjára ezt a krémet. Csodát nem csinál, viszont jól hidratál, nem szárít és korrektor alá is igen jól működik. 
Az Ela ostyaszeletre pedig most nagyon rá vagyok kattanva.Cukormentes és mégis iszonyat finom.

jhzzhnj.png 



A Pepco sem maradhatott ki a sorból, ott ezt az aranyos kis tárolót vettük, amiben azóta a zöld teám tartom :).


tznt.png

 

Nagyon kíváncsi vagyok, Ti mit vásároltatok a Glamour napokon?

Ne maradj le semmiről, lájkold az Add meg a MODE-ját! facebook oldalát ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://addmegamodejat.blog.hu/api/trackback/id/tr1712418851

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása