Add meg a MODE-ját!

Kánikula: parfüm helyett testpermet!

WOMEN' SECRET Beach Please Exotic

2017. július 20. - Norii

20170619_110652-01_1.jpeg
A nyári hőségben, valahogy nem a legkellemesebb egy parfüm viselete...sem. Bár, eddig egy-egy könnyedebb illattal elvoltam a nagy melegben, de a közel 40 fokban már ezt is nehéz volt a nap folyamán elviselni magamon. Ekkor jött az ötlet, veszek egy testpermetet.


Az elsődleges választásom egy Victoria's secret termék volt. Aztán a nagy szagolgatás során a Müllerben megakadt a szemem egy másik alternatíván. Észrevettem, hogy ott csücsül a polcon a  Women' secret 3 illatban kapható testpermete. Miután mintát fújtam belőlük, egyértelművé vált, hogy az alapötletem dobom, és ennél az olcsóbb verziónál maradok. Bíztam benne, hogy hosszabb távon sem lesz csalódás a termék, hiszen már volt régen (belegondolni is rossz, hogy már 10 éve :D) a márkától parfümöm, és nagyon szerettem.

A Müllerben vásároltam meg, 2890 Ft-ért, ezért 250ml csillámokkal gazdagított permetet kapunk. Azóta azonban már a Rossmanban is találkoztam vele, tehát nem csak a márkaboltban lehet már hozzájutni.
A legjobban a rózsaszín színben pompázó exotic illat nyerte el a tetszésemet, így ő jött velem haza.
Lássuk akkor, hogyan teljesített a testpermet, lassan másfél hónapos használata során!



Illata: Ananász és őszibarack jegyek keverednek virágos jegyekkel, mint a jázmin és a rózsa, kiegészítve a karakteres erdei gyümölcsökkel, mint a szeder és az áfonya. 
Nekem nagyon bejön ez az illat. Friss, kiérződnek a gyümölcsök, egy igazi nyári koktélra emlékeztet. 

Csomagolása: Egyszerű, letisztult,  nagyon cuki arany színű pálmafákkal díszítve. A doboza is fiatalos, igazán szép. 
Mikor elolvastam a csomagolást akkor vettem csak észre a felszólítást rajta, hogy "Rázd fel,mint egy koktélt!". Ekkor láttam, hogy tele van arany csillámokkal. (Azt hiszem még talán a sárga színűben is vannak, de a zöld színűben nem.) 
Ami még nagyon jó kis marketingfogás az  a névválasztás. Beach please, az angolul tudóknak biztos nem kell magyarázni :D. Szerintem vicces.

Tartóssága: Nem fogom vissza magam, 6-7 fújást simán felteszek egy alkalommal és még így is alig fogyott. A nyár végégig bőven elég lesz, sőt!
Az én bőrömön, a nagy melegben is simán bírja akár jó pár órán keresztül. Nem kellemetlen viselni. Engem a csillámok sem zavarnak, nem feltűnő, és ha meg-meg csillan a napfényben, szerintem még jól is néz ki a lebarnult bőrön.



Összességében teljesen elégedett vagyok. Nem csalódtam, és mindenképpen újravenném ezt a testpermetet. :)


Amennyiben tetszett a poszt, és nem szeretnél lemaradni semmiről, illetve szívesen találkoznál extra tartalmakkal, nyomj egy tetsziket az Add meg a MODE-ját! facebook oldalán! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://addmegamodejat.blog.hu/api/trackback/id/tr8412628203

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása