Add meg a MODE-ját!

Pórustisztító tapasz teszt - Jimjams vs. eBay

2017. november 08. - Norii

20171018_150003-02.jpeg

Örökös problémám az arcom zsíros T-zónája miatt a tág pórusaim megtisztítása. Aki szintén ezzel küzd, tudja, hogy nem kellemes dolog így élni, és az ember törekszik szépen rendbe tenni ezt a területet - ami ugyebár nem könnyű feladat.



A nálam bevált tisztítási folyamat úgy néz ki, hogy hetente egy alkalommal kigőzölöm az arcom, majd pórustisztító tapaszt helyezek fel az adott terület(ek)re, majd komedónyomó segítségével a pórusokban megmaradt dolgokat eltüntetem. (Hogy mi is a komedónyomó? Egy kétvégű kis fém rudacska, amivel megtisztíthatóak a mitesszerek. Ide kattintva meg is nézheted, hogy néz ki ez az egyszerű, de annál hatékonyabb kis eszköz.)

A poszt azonban nem az arctisztítási rutinomról szól, hanem, az általam használt két tisztító tapasz összehasonlításáról.
Az egyik oldalon a JimJams kék színű terméke áll, vele szemben pedig a fehér eBay-es verzió. Lássuk melyikük a jobb!

 

20171018_150030-01-01.jpeg

 

tablazat2.png 

Ami fontos, hogy mindig gőzöljünk használat előtt. Sok mindenkitől hallottam, illetve olvastam, hogy nem csinál semmit a felragasztás előtt, és nem is jó használ az ilyen tapasz. Nos ezzel én is így voltam, amikor rosszul használtam. Tehát, hangsúlyozom, hogy gőzölni kell, ki kell tágulniuk a pórusoknak, jól kell felhelyezni a tapaszt és meg is kell rendesen száradnia, hogy jó munkát tudjon végezni. 


Összegezvén, mindkettő termék szépen tisztít, azonban egyik sem 100%-osan. Ha ebay-ről rendelünk jóval több tapaszt kaphatunk ugyanazon árért, azonban biztos forrásunk nincs az összetevőkről, a gyártóról. Én személy szerint régóta átváltottam az olcsóbb, ebay-es variációra, és eddig semmi probléma nem volt a termékkel, nem okozott irritációt és semmilyen bőrproblémát. Azonban, ha a Jimjams terméke olcsóbb lenne, vagy ezért az árért több terméket kapnánk, akkor  amellett tenném le a voksom.

 

Te használtál már valamilyen pórustisztító tapaszt?  Ha igen, mi a véleményed róla, bevált?

A bejegyzés trackback címe:

https://addmegamodejat.blog.hu/api/trackback/id/tr6213047800

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása