Add meg a MODE-ját!

Spórólj a szépségápolással

-Tippek, trükkök-

2017. április 04. - Norii

Ma összegyűjtöttem Nektek pár tippet, trükköt, amiket én alkalmazni szoktam. Remélem lesz amelyiket hasznosnak találjátok és segítségetekre lesz. :)

1. Használj minimális mennyiségű alapozót! Sokkal tovább elég lesz a tubus/ üveg tartalma.

Estél már abba a hibába, hogy túl sok alapozót sikerült felvinned? Hát én többször is...
Ha erre a kis dologra odafigyelünk, meghosszabíthatjuk kapcsolatunkat a kedvenc termékünkkel, hiszen sokkal tovább kitart, ha kevesebbet használunk belőle. Igaz a mondás, a kevesebb, néha több. Annyival természetesebb hatást kapunk, hogy a két eredményt összehasonlítva a laikus szem talán meg sem mondja, hogy sminket viselünk bőrünkön. Próbálkozz, játssz, mennyi az a mennyiség, ami a Te arcodhoz szükséges. Fontos! Az erősebb bőrhibákat, vagy pattanásokat nem fogod tudni elrejteni, sőt sokszor inkább kiemelik ezek a dolgok. Azonban, hidd el, lehet ott barmi nem tetsző a bőrödön, annál nem rosszabb, mintha próbálnád elpalástolni 3 réteg alapozóval (A korrektor más téma, bár azzal sem árt vigyázni. Ugye Te is láttál már rá példát? :D ...persze, bevallom én is végigjártam a lépcsőket, elég sok baki van a hátam mögött :D).

rwer.png

Hát igen, érte adtam fel 3 év után az Astor alapozóm. Jelenleg a Catrice, HD Liquid Coverage névre hallgató kis csodát kezdtem el használni. Eddig úgy néz ki, hogy elég jóban leszünk.


2. Exfoliálás - olcsóbb verzió

Tehát a hámlasztás. Na, ez egy rohadtul fontos dolog lenne. Ha eddig nem csináltad, kezdd el! A bőröd annyira puha és kellemes tapintású lesz miután eltűntek az elhalt hámsejtek, hogy csak na! :) Ami, pedig nem utolsó, hogy a sminked is szebb lesz. 

h.png

Használtál már kémiai hámlasztót?

 

Két fajta hámlasztás közül választhatsz. Kémiai vagy fizikai. Na már most, a képen látható Estée Lauder-es kémiai hámlasztót kifejezetten szerettem. Igazából nagy ritkán nyúlok hozzá mostanában, pláne, hogy használatával igen fontos a fényvédők használata is. Mondjuk amúgy is. Lányok, használjatok fényvédőket!!! Pár év múlva meghálálja a bőrötök.Persze én is imádom, ha szép barnára sülök, de sajnos kezdem látni a Nap károsító tényezőit is a bőrömön. :( (Ja, és ez a szolira is vonatkozik!) Visszatérve, szép és jó...és drága egy kémiai hámlasztó, de amennyiben a fizikai hámlasztás is megfelel Nektek, a bőrötöknek, akkor itt a tippem: A Rossmanban kapható kis hámlasztó párnák vagy a konnyaku szivacs.

Az Isana hámlasztásra való kis korongjai simán kitesznek 2 alkalomnyi exfoliálást. Én mindig ketté vágom, így a heti 2 alkalmamra megfelel. Az ára sem különösebben vészes, körülbelül 500 Ft körül mozog és nagyon sokáig elég.

 rgge.png

Isana hámlasztókorongok a Rossmanból

 

A konnyaku szivacs egy nagyon cuki kis szivacs, ami, ha megszívja magát vízzel megpuhul. Alapjáraton, ha kiszárad kőkeménnyé válik. Csak átdörzsöljük vele az arcunkat, akár az arctisztítónkkal kiegészítve és máris pihe-puha a bőrünk. Persze ez a kis szivacska sem oldja meg a hámlasztást egy életre, de elég hosszú távon használható. Az áráról annyit, hogyha jól emlékszem 1700 Ft körül kapható a DM-ben. Én a Jysk-ben vettem kemény 250 Ft-ért :D. Egy próbát szerintem megér, elég jó kis cucc ő is.

 drg.png

Konnyaku szivacs még a csomagolásban

 

3. Tonizálás rózsavízzel

Az isteni illatú rózsavízzel körülbelül fél éve találkoztam először. Bio boltban jutottam hozzá, 750 Ft volt egy üvegcsével, és most fogyott el. A tonizálást simán ki tudod vele váltani, jó kis hidratáló. Egy ilyen kis pumpás adagolóba töltve fújtam fel minden arctisztítás után, krémezés előtt. Bevallom, különösebb változást eleinte nem érzékeltem, de most mióta nem használom látom és érzem a bőrömön, hogy hiányolja. Feljegyzés magamnak, ne felejts el rózsavizet venni!!! Kell ez a fürdőszobámba, tényleg hiányzik onnan. A friss, lágy illata mindig jó kedvre derít. Ha ezek az előnyök nem lennének elegek, akár testpermetként, fürdővízbe is használhatod, vagy akár, most figyelj, süteményekbe is! 

 frgb.png

A rózsavízet kiporciózva bárhová magaddal viheted

 

Találkoztatok már ezekkel a termékekkel? Mik a tapasztalaitok velük? Esetleg valami jó kis spórolási tipp? :)

Ne maradj le semmiről, lájkold az Add meg a MODE-ját! facebook oldalát ITT!

A bejegyzés trackback címe:

https://addmegamodejat.blog.hu/api/trackback/id/tr2012400183

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása